Kommentarer:

1 Jennie Lenita:

skriven

Svar: Jag har hela mitt liv varit en nagelbitare och jag lyckades få en snygg manikyr ( som du ser på bilden i inlägget). Men om man har väldigt korta naglar så tar det bara extra tid att pilla tipparna på plats då den ska sitta på själva nageln. Eller så kan man tvinga sig själv att låta egna nageln växa några millimeter på några dagar :P

2 Jennie Lenita:

skriven

Svar: Nej jag håller med dig! Det tog hela 24 år för mig att sluta bita.. (gör det än idag ibland), Så det är en utmaning ;P



Frukosten vart en av de godaste. Riktigt skönt att bara äta en lätt men mättande frukost ♥ Även barnen gillade det :)

3 Jennie Lenita:

skriven

Svar: Jo visst går det att bita, men det kan kännas och kanske till och med göra lite ont i tänderna, det är ju som du sa rätt hårt :)



Jag tycker att du ska absolut prova en sådan frukost, om man nu gillar bär och frukter :) Jag är en frukt och bär beroende tok :P haha

4 Jennie Lenita:

skriven

Svar: Ja prova, det kostar inte heller så där extremt mycket.. finns ju mer avancerade kit, men de kostar alldeles för mycket.. blir liknande resultat ialfl :)

Kommentera här: